Odpovídá za mně...

18.08.2015 12:42

Kamarádka si vždycky stěžovala, že moc piju, že píšu na pc blbosti. Nikdy mi neuvěřila, že jsem ty nesmysly nepsala já, ale králík.

"Tvůj králík?! Ten tvůj chlupatej chcíplák? To mi pověz jak to tedy dělá. Klávesnici máš na stole, to jako tam dohopsá či co?"

"Jo..." zněla moje odpověď a musela jsem si povzdychnout. Věděla jsem totiž, že mi neuvěří a taky nevěřila. Neustále si stěžovala, když mi psala na můj program v pc - říkejme mu třeba icq (i když ho dávno nepoužívám), tak ji odpovídám jen samé hlouposti. Občas si pomyslela, že se mi na klávesnici uvelebila kočka, ale nikdy to nemohl být králík.

Ale já věděla své, občas jsem přišla neočekávaně do svého pokoje a viděla jsem jen malou raketu, která rychle skočila ze stolu na zem a běžela pryč. Ano, můj králík - leč má necelé kilo, tak takhle riskuje. Nikdo mi to nevěřil bohužel.

Občas se stávalo, že si chlupáč skákal na klávesnici, občas strčil do myši a klikl na nějakou lištu v pc a ta se otevřela. Občas klikla jen na Operu, občas právě na Icq. Kamarádka viděla, že jsem online a tak začala psát, proč by ne? králík jí odpověděl. I když trochu ožrale... 

Ano, králíci by měli kousat do kabelů, ano mám na stole dosti kabelů, ale ty ji nikdy nechutnaly a tak se zaměřila jen na mé tužky ve skleničce co tu mám. 

Jednou kamarádka přišla na návštěvu a vešla do pokoje, viděla králíka na stole, ten se na ní podíval udiveně co tu dělá a pak zmizela do klece. Kamarádka tomu nevěřila zprvu, pak jí to rychle došlo. Otočila se na mně, zavřela dveře do mého pokoje a s vážným, snad i sezoufalým výrazem mi odpověděla - nebo se zeptala?

"Ty prostě nemůžeš mít normální zvířata co?"

Od té doby si už dávno zvykla, že občas dávám divné klikiháky a písmena do icq. Občas se mi stane, že jsem přišla a viděla jsem rozhovor mezi mým králíkem a mou nejlepší kamarádkou...

 

 

"Ty už jsi zase tady?"

khauzrbjhjkuz

"jasně, chápu - počkej, prásknu to na tebe"

kjkljhháýýýýýýýýuzh n h

"hele, nenadávej na mně, nebo příště až budu u vás tě sním"

jkkjggýýýýýýýýíííííííííííígbb gjhasd 

"to je fakt - nesním, jsi jen kost a chlupy. to tvoje kilo má jen tvoje chlupy...tak tě pustím k třeba k pejskovi a bude"

jkhjsutdv

"víš co? trhni si, nemluvím s prosťáky"

khlshdn

Toto zjištění bylo velice - překvapivé. Ironické je to, že chápu naší kočku, že si občas lehne na klávesnici - vždyť je to krásně masírující přístroj, ale i co teprve u králíka?

No každý má svoje zvířata a ano - moje zvířata nikdy nebyly normální a já to vím.

Aspoň vím jednu věc - nikdy se s nima nebudu nudit.